JAK PRACUJI

Mnoho lidí si může myslet, že práce realitního makléře je snadná. Je navíc neadekvátní odměně a makléř je vlastně zbytečný. Osobně vím, že to tak skutečně mnohdy je, ale i tato práce je o lidech, kteří ji vykonávají.Proto vám chci ukázat, jak pracuji já.

1. krok

Nejprve musím zjistit, co klient skutečně potřebuje. Z čeho má například obavy, co chce prodejem své nemovitosti vyřešit.Abych mu mohla správně poradit, potřebuji maximum informací, které si z velké části zajistím sama, ale také si je doptám u majitele.

2. krok

Teprve pak následuje návrh spolupráce, který obnáší strategii přípravy nemovitosti, její prezentaci, přibližný nástřel termínů, návrh ceny a cenu za celkovou službu. V případě shody společně uzavřeme zprostředkovatelskou smlouvu a potřebnou dokumentaci, na základě které začnu konat. Tuto smlouvu umím uzavřít i online, takže už se po druhé nemusíme scházet.

3. krok

Důkladná příprava je pro mě základ! A to nejen na schůzku s Vámi, ale nemovitosti samotné.A to i za cenu, že je nemovitost potřeba uklidit, vyklidit nebo klidně vymalovat. Ale toto je stejné, dámy, jako s make-upem. Když chcete, aby byl dokonalý, právě jsme zajistily jen podklad.

4. krok

Dalším krokem je správný home staging. Protože moc dobře vím, že oblečení, auta,
ale i nemovitosti se kupují na základě emocí. A když se někde cítíte jako doma, je velmi pravděpodobné, že to budete chtít koupit. Navíc,jak řekl jeden můj kolega, určitě to dává smysl i u bytu v původním stavu, protože i padesátka s dobrým make-upem má větší šanci si “štrejchnout”.

5. krok

Nyní přichází čas zazářit. Je potřeba to někomu ukázat. Jsme krásné, nalíčené, dobře oblečené a poslední skvělou tečku tomu dodá profík, který to umí vyfotit a natočit k tomu ten správný příběh, aby jediné oko nezůstalo suché. Zkrátka, aby vaše nemovitost bylo to jediné, co lidé budou chtít.

6. krok

Dalším krokem mé prodejní strategie je správná propagace. V dnešní době už se nelze omezit jen na inzertní portály. Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl. Spolu s mým týmem specialistů zajistíme zásah správné cílové skupiny.

7. krok

A je to tady! Teď můžeme čekat návštěvy. Každá hostitelka ví, že nejhorší faux pas je, když má host žízeň a hlad. Takže občerstvení je rozhodně na místě. Aby se kupující mohl skutečně dobře, nejlépe i rychle rozhodnout, ale stále se cítil komfortně, bude potřebovat dostatek informací. A ty dostane nejen před samotnou návštěvou, ale přímo na místě ve formě katalogu. Jelikož se kupuje za peníze, které ne každý má vlastní, je přítomen i finanční poradce, se kterým se mohou na místě i poradit a rovnou vyřešit financování. Takže všichni hned víme, jestli tento společný kontrakt má vůbec smysl.

Mou snahou je vždy dát všem dostatečný prostor a komfort se svobodně rozhodnout. Vyhodnotit si své možnosti a docílit tak, aby kupující i prodávající byli ve shodě a zároveň bylo za vaši nemovitost utrženo maximum, které je aktuálně na trhu možné.
Ale tím to celé nekončí.

8. krok

Když pro vás mám kupujícího klienta za maximální možnou cenu, tak to
teprve začíná. Ale nebojte, váš čas se budu snažit maximálně šetřit. Vždy předávám dostatek informací tak, abyste věděli, co se bude dít dále, ale při tom se nemuseli starat.
Ale minimálně vás budu potřebovat k podpisu kupních smluv a fyzické předání nemovitosti. Ovšem veškerou dokumentaci a předání informací novému majiteli už zajistím za vás. A to i spolu s přepisem energií.

A vy už se jen můžete těšit na kupní cenu, která dorazí na Váš účet. Ale jak rádavždy říkám: Každá nemovitost i klient mají své tempo. Umím se přizpůsobit i situaci, kdy je pro vás rozhodující rychlost, minimum schůzek a co nejrychleji mít kupní cenu na svém účtu.

Zavolejte a určitě najdeme společnou řeč, u které zvolíme tu nejlepší strategii a tempo pro vás a vaši nemovitost.

Jarmila Kopecká